Need Help?

Min ordre er ikke kommet


Min ordre er sendt med brevpost

Vi afsender altid ordre bestilt inden kl 15 samme dag. 

Desværre kan post nord være meget langsomme og vi har af samme grund skrevet "op til 14 hverdage" der hvor du krydser af i brevpost når du gennemføre din ordre. 

Ofte er der blot tale om en forsinkelse, men det kan også skyldes du ikke har navn på din postkasse. Hvis det er tilfældet vil din pakke komme retur til os og vi vil herefter kontakte dig med henblik på en ny levering. 

Hvis der er gået mere end 14 hverdage ( bemærk at lørdag, søndag ikke er inkl ) må du meget gerne kontakte vores kundeservice på [email protected] så de kan melde pakken stjålet hos post nord og sende en ny afsted til dig med det samme.

Min ordre er sendt med pakke 

Hvis din ordre er afsendt med pakke vil du kort efter modtage en email med en tracking kode som gør det muligt at følge din pakke.

Hvis der mod forventning ikke dukker nogen pakke op skal du kontakte DAO på tlf +45 72 33  08 00 da det er dem som har ansvaret for forsendelsen og kan hjælpe dig videre med dit problem. 

Hvis alt andet mislykkes er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på mail [email protected]

Accepter

Denne side bruger cookies for at forbedre din købsoplevelse. Læs mere her