Need Help?

Problemer med din ordre

Min ordre er ikke kommet

Min ordre er sendt med brevpost

Vi afsender altid ordre bestilt inden kl 15 samme dag. 

Desværre kan post nord være meget langsomme og vi har af samme grund skrevet "op til 14 hverdage" der hvor du krydser af i brevpost når du gennemføre din ordre. 

Ofte er der blot tale om en forsinkelse, men det kan også skyldes du ikke har navn på din postkasse. Hvis det er tilfældet vil din pakke komme retur til os og vi vil herefter kontakte dig med henblik på en ny levering. 

Hvis der er gået mere end 14 hverdage ( bemærk at lørdag, søndag ikke er inkl ) må du meget gerne kontakte vores kundeservice på [email protected] så de kan melde pakken stjålet hos post nord og sende en ny afsted til dig med det samme.

Min ordre er sendt med pakke 

Hvis din ordre er afsendt med pakke vil du kort efter modtage en email med en tracking kode som gør det muligt at følge din pakke.

Hvis der mod forventning ikke dukker nogen pakke op skal du kontakte DAO på tlf +45 72 33  08 00 da det er dem som har ansvaret for forsendelsen og kan hjælpe dig videre med dit problem. 

Hvis alt andet mislykkes er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på mail [email protected]


Jeg har modtaget de forkerte varer

Vi er desværre kun mennesker og kan derfor komme til at pakke forkert. Det er selvfølgelig ikke noget som ligge dig til last og derfor er vi altid klar til at hjælpe. 

Du skal gøre følgende:

1. Tage et billede af det / de produkter som er forkerte

2. Skrive en mail til vores kundeservice på [email protected]

3. Skrive "forkerte produkter" i emne feltet.

Herefter vil vores kundeservice hurtigst muligt hjælpe dig med at få de korrekte produkter tilsendt. 


Mine varer er gået i stykker

Hvis vores varer, mod forventning, ikke lever op til dine forventninger er vi altid klar til at hjælpe. Vi er kun interesseret i tilfredse kunder og du vil derfor altid blive tilbudt den bedste service.

Hvis dine varer er ødelagte skal du gøre følgende:

1. Tage et billede af det / de ødelagte produkter

2. Skrive en mail til [email protected] hvor du kort forklare problemet / fejlen

3. Skrive defekt produkt i emne feltet

Herefter vil vores kundeservice hurtigst muligt hjælpe dig videre så du kan få det du har betalt for


Jeg har modtaget et forkert antal smykker

Vi er desværre kun mennesker og kan derfor komme til at pakke forkert. Det er selvfølgelig ikke noget som ligge dig til last og derfor er vi altid klar til at hjælpe. 

Du skal gøre følgende:

1. Tage et billede af din ordre sammen med din ordre seddel og skriv hvilke smykker du mangler

2. Skrive en mail til vores kundeservice på [email protected] 

3. Skrive "Produkter mangler" i emne feltet.

Herefter vil vores kundeservice hurtigst muligt hjælpe dig med at få de korrekte produkter tilsendt. 


Accepter

Denne side bruger cookies for at forbedre din købsoplevelse. Læs mere her