Kundeservice

Problemer med din ordre
Min ordre er ikke kommet

Vi sender alle ordre med brevpost og det er derfor ikke muligt at tracke ordren. 

Vi sender med enten almindelig brevpost som normalt er fremme indenfor 10 hverdage eller med quickbreve som er fremme indenfor 1-2 hverdage. 

Mulige årsager til din pakke ikke er kommet endnu:

  • Dit navn står ikke på postkassen: Hvis dit navn ikke står på postkassen vil din pakke blive sendt retur til os igen da post nord ikke må aflevere noget i postkassen hvis navnet på pakken ikke stemmer overens med navnet på adressen. Hvis det er tilfældet vil pakken komme retur til os og vi vil hurtigst muligt kontakte dig med henblik på en ny levering. 
  • Pakken er forsvundet: Det sker desværre også at pakken forsvinder uden den dukker op igen. Derfor er det vigtigt du kontakter os hvis din pakke med almindelig brevpost ikke er dukket op indenfor 10 hverdage eller din pakke sendt med quickbrev ikke er dukket op inden 2 hverdage. Så vil vi lave en anmeldelse af postbuddet og sende en ny afsted med det samme. Bemærk at det først er efter de oplyste dage at vi efterlyser den og at det kun er hverdage ( lørdag / søndag tæller ikke med ) 

Lige meget hvad problemet er så vil vi selvfølgelig altid hjælpe dig bedst muligt således du altid får det du har bestilt og betalt for. 

Ved yderligere spørgsmål kan du kontakte vores kundeservice på [email protected] 


Jeg har modtaget de forkerte varer

Vi er desværre kun mennesker og kan derfor komme til at pakke forkert. Det er selvfølgelig ikke noget som ligge dig til last og derfor er vi altid klar til at hjælpe. 

Du skal gøre følgende:

1. Tage et billede af det / de produkter som er forkerte

2. Skrive en mail til vores kundeservice på [email protected]

3. Skrive "forkerte produkter" i emne feltet.

Herefter vil vores kundeservice hurtigst muligt hjælpe dig med at få de korrekte produkter tilsendt. 


Mine varer er gået i stykker

Hvis vores varer, mod forventning, ikke lever op til dine forventninger er vi altid klar til at hjælpe. Vi er kun interesseret i tilfredse kunder og du vil derfor altid blive tilbudt den bedste service.

Hvis dine varer er ødelagte skal du gøre følgende:

1. Tage et billede af det / de ødelagte produkter

2. Skrive en mail til [email protected] hvor du kort forklare problemet / fejlen

3. Skrive defekt produkt i emne feltet

Herefter vil vores kundeservice hurtigst muligt hjælpe dig videre så du kan få det du har betalt for


Se Mere >>
Produkt information
Nikkel indhold i vores smykker

Vi bruger kun materialer som er godkendt til at kunne bruges til piercingsmykker. Selvom vi er billige er kvaliteten den samme som du finder andre steder. 

Vi bruger fx 

Kirurgisk stål 316L ASTM F138 som er godkendt af EU og det internationale piercing laug grundet det lave indhold af nikkel

Titanium grad 23 ASTM  som er en af de bedste former for titanium som er kendt for slet ikke at indeholde nikkel

Pvd coatede materialer som er en særlig form for coating der giver en sikker og slidstærk overflade


Levering / Returnering
Hvad koster fragt

Vi har 2 forskellige muligheder

1. Brevpost ( 5-10 hverdage ) til 19 Kr ( gratis v. køb over 299 kr ) 

2. Quickbrev ( 1-2 hverdage ) 39 Kr ( gratis v. køb over 299 kr )


Hvor hurtigt har jeg min pakke

Vi har 2 forskellige fragt former og hastigheden afhænger af hvilken form du vælger.

Brevpost 

Oftest tager det op til 5 hverdage ( if post nord`s egne betingelser ), men vi oplever desværre ofte længere leveringstider end de lover. Af samme grund skriver vi " op til 10 hverdage " under muligheden brevpost i check out. 

Quickbrev

Er den hurtigste leveringsform som ( ifølge post nord ) tager 1-2 hverdage 

Bemærk at begge leveringsformer er uden tracking og at weekend dage ikke tæller med. 


Hvordan ombytter jeg min ordre

Vi ombytter altid med et smil:-) 

Du skal gøre følgende:

1. Udfyld den medfølgende retur seddel således vi kan se om du ønsker et andet produkt eller pengene retur. 

2. Pak smykkerne forsvarligt i den konvolut de kommet i, i ubrudt emballage, og mærk kuverten med det du ønsker fx "pengene retur"

3. Send pakken retur til vores adresse som er LLS - Gefionsvej 6, 7000 fredericia. 

Så snart vi har modtaget din pakke vil vores kundeservice kontakte dig pr mail. 

Bemærk!!   Vi tager ikke smykker retur hvis emballagen de leveres i er brudt   !!!!

Forseglingen er vores eneste garanti for at smykket ikke er brugt inden vi sender det afsted til en ny kunde og vi kan derfor ikke ombytte hvis emballagen har været åbnet / brudt


Se Mere >>
Info om Piercingfabrikken
Hvem står bag piercingfabrikken

Piercingfabrikken er åbnet i november 2014 af Jonas, som også ejer Piercinghuset i henholdvis Odense og Fredericia. Jonas arbejder indimellem også selv som piercer i begge studier og han har derfor en enorm viden om smykker til piercinger. Det er derfor også nærliggende, at han også er forhandler af disse smykker.

Visionen omkring Piercingfabrikken er, at det skal kunne lade sig gøre, at handle sine smykker i Danmark, til priser der kan matche udlandet. Samtidig skal kvaliteten være den samme. Det var derfor lidt af en revolution da Jonas åbnede Piercingfabrikken, fordi mange af konkurrenterne tog langt højere priser for produkter, der ofte var næsten identiske med dem som Piercingfabrikken solgte. Samtidig er det et mål for Jonas - og alle hans ansatte, at yde en fantastisk kundeservice – således folk får en enestående oplevelse.


Hvorfor er vores smykker så billige

Når du ser vores priser, kan det næsten virke for godt til at være sandt! Især når du sammenligner med de priser mange af vores konkurrenter har. Du behøver dog ikke at være nervøs for produkternes kvalitet. Vores priser er nemlig lave, af den simple grund, at vi producerer de fleste af smykkerne selv. Det vil sige, at du som kunde hos os, handler til de samme priser, som vi normalt sælger smykkerne for - til butikkerne!

Du kan derfor mindst forvente mindst samme kvalitet som du er vant til, og ofte mere. Vi er nemlig også med i hele processen omkring fremstillingen og PVD-coater for eksempel vores smykker, for at give dem en bedre holdbarhed. Skulle du være i tvivl om noget i forhold til nogen af vores produkter, kan du kontakte os på vores mail [email protected], så skal vores søde kundeservice medarbejdere gerne hjælpe dig med evt. spørgsmål som du måtte have.


Accepter

Denne side bruger cookies for at forbedre din købsoplevelse. Læs mere her